erenlerr Merhaba,2.5 aylık kızım gün içinde uyumadığı süreçte hep ağlıyor.Kucağımda da bir yere kadar gezdirebiliyorum iş falan yapamıyorum kucağımdayken.Bazen kanguruya koyuyorum ama yine çok verimli olmuyor eğilip kalkılamıyor.Bebeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz?
1zeynosileannis erenlerr o aylarda evde bakara suresi falan açıp oyun halısına koyardım dinler bakardı etrafa. Tabi çok uzun süreli bir oyalanma değil ama o şekilde uyuyakaldığı da oluyordu yani her çocuk farklı ikinci bebeğim belki çok başka olacak. Bazıları sadece kucakta durmak ustiyor yapacak bişey yok bunlar geçici şeyler bir süre gönlünü yapacağız zaten birkac ay sonra keşiflere başlar uykusunu daha güzel alınca da daha sakin olur
gmz10 Piyanolu oyun halısı, çıngırak, hışırtılı kitaplar, ben de kitap okuyordum, tummy time yaptırabilirsiniz. Evin içinde gezip odaları anlatabilirsiniz.
tugceuygar Merhaba ebim bebeğimde o aylarda çok ağlardı onu oyalamak için birsürü şey denedm . Almadığım şey kalmadı. Bütün gün kucağımda gezidirdm . Snra snra anladm ki uykusunu tam alamıyormuş . Şimdi biraz daha uzun uyuması için çamalıyorm . Uyandığı da hiç ağlamıyor takiii tekrar uykusu gelene kadar. Uyku düzenini bi kontor edin . Anladm ki bebekler boşyere ağlamıyor bize birşeyler anlatmak istiyorlar aslında
tugceuygar tugceuygar bu arada bebeğim 3 buçuk aylık şuan bunu yakın zaman da bunu yaşamış biri olarak yazdm. Yatırdığım an ağlardı hep .
210796 herkes bebegi oyalamak icin illede biseyler alinmasi gerektihinj onermis.bu seyler daha yeni cikdi ondan once insanlad nasil oyakiyordu bebeklerink?benim bebehim 2 ay 18 gunluk.uyaninca oncebezini acmadan uzerini alt kismk cikariyorum.ayaklarini oynatiyorum.ayak kol sporlari yaptiriyorum.konusuykrum sarkilar soyluyorum.bunlar hemde beni motive ediyor.tummy time yaptiriyorum bazen.birde bizim besigin uzerinde donence deniliyor sanirim onda. vardi onu kuruyorum bir kac dakika ona bakarak ellerinj ayaklaruni cirpiyor.buyuk oglumun resm kitaplari falan var onlarada bakarak oyalanoyor bazen oyuncaklari ne olursa elime ne gelirse gore bilecegi sekilde tutuyorum kanepeye uzatib.onlara bakiyor.boylece 1 saatin nasil gectigi hiss edilmihor.kucakda bebekde hareketsiz kalir.5-10 dakika gezdirmek yeter