Esoz1110 ne takıldıysa onu getirdim. Bizede hep aynı şey oldu gram taktıysak gram geldi. Bi kere gram taktığımız biri bir yıl sonra bizim çocuk doğunca bizim çocuğa taktığınız gram ne kadardı parasını göndereyim demişti tuhaf gelmişti bize , bizde ne takıldıysa o gider. Hiç bişi olmazsa bi miktar para ya da bi takım kıyafet alıp giderim eli boş hayatta gitmedim