Elvan1703 evet bence de çok arttı, yine ondan var elimde aldım ama yine analizli olan vitma karadut özü de aldım dönüşümlü olarak veriyorum.
Kahvaltıda biz çay içerken bebeğim de ya mamma karadut özlü çay (ılık su ile karıştırıyorum, çay diye veriyoruz) ya da mor meyve karışımlı çay içiyor. Hasta olacak gibiyse de ravla flumixli çay yapıp veriyorum onu içiyor.