Lohusayken beynim sıfırlanmışti adeta , kızıma şarkı soyleyeyim fisiltiyla sakinlessin diyorum ama yok aklıma bir tane şarkı gelmiyo , geleni ise tamamlayamiyorum 😂 bi baktım istemsizce şey söylüyorum “Güzel gözlüm nar tanem , al canım senin olsun ” 😂😂 baktım sözlerin devamı da geliyo , 40 gün boyunca o şarkıyı hatırlayıp söyleyebildim sadece 😂 şuan 7 ayligiz ve evde sakinlessin diye “ Dooooo bir kulaaah dondurmaaaa ” diye geziyorum , he bir de Bir gün 5 küçük ordekimiz var 😂