incismommy
Bizimkide 2 ay 13 günlük gece kudurmalarina alıştım ama gündüz bari yapma oglum diyorum. Asla gündüz doğru düzgün uyutamiyorum iki hafta öncesine kadar emzirip gazını çıkartıp omuzumda uyuyakalirdi yerine koyduğum gibi uyanirdi bende hep omuzumda uyuttum 1-2 saati bulurdu öyle uyumasi. Şuan gazını çıkarttıktan sonra hep kusuyor ve uykusu dağılıyor yalancı emzikle kucağımda sallayıp uyutuyorum ana kucağına koyuyorum emzik düşünce acıyor gözlerimi hep yarım saat uyuma hali. 2-3 saatte uyanık kalıyor gün içinde bazen 4-5 saati buluyor 😭