na_55 Bebeğim 8 aylık ve hala gazı var ne yapmam gerekiyor önerisi olan varmı denemediğim şey kalmadı
seher178 na_55 9. Ayda kendi kendine geçmişti bizimki tabi bu süreçte alerji testi falan olmuştu bir şey çıkmamış ti genede bir doktora götürün alerji bölümüne normal değilmiş çünkü