3 yaşında oğlum var 2 haftada bir ateşi 39 ları görüp bir kaç gün hastalanıp iyileşiyor. Aile hekimine gitmiştik geçen sefer bu sefer çocuk doktoruna gittik. Kan tahlili verdik temiz mikrop bakteri bişeyi yok kanda dedi. Niye ateşi çıkıyor dedik bilemedi düşmezse getirin dedi. Çocuğun ateşinin çıkmasına sebep olacak bir şey yapıyor olabilir miyiz?