Kızım 11.5 aylık hala hiç başlamadı ayrılık anksiyetesi. Ben odadan mı çıkmışım evden mi gitmişim keyfi yerindeyse hiç umrunda değil. Eve kalabalık misafir gelir hiç bunlar kim demez takılır oynar misafirlerle bırakır mutfağa çay koymaya falan giderim rahat rahat, benim kucağımdan ilk kez tanıştığı insanların kucağına gider güler kimseyi yabancılamaz. Normal gelmiyor bana nedir bu konuda yorumunuz sizin bebişler nasıl?