Zeynep30 Ben kızınız 18 aylık için gayet iyi. Ama benim oğlumda sorduğum herşeyi gösterebiliyor. Ellerini ayaklarını mesela bulutları biliyor köpeği görünce hav yapıyor. Kırmızı yada mavi arabasını gösterebiliyor. Herkesi zaten tanıyor. Ne bilyim bir sürü şey yapabiliyor zaten. Sadece bir ara teyzeye ezze dedi ki çok düşkündür sonra onuda bıraktı. Konuşur elbette ama bakalım biraz daha sosyalleştirmem lazım oğlumu☺️