2 buçuk yaşındaki çocuğum artık beni tüketti .İki yaş sendromu dedik,geçer dedik yok,katlanarak büyüyerek devam ediyor.
Bu sabah mama içmeyi reddetti , yumurta verdim bir lokma alıp tükürdü,mama diye aglıyor fakat ne verirsem vereyim yemiyor.Eskiden birkaç kalem seçeneğimiz vardı ,artık o da yok .
İnatçı ,dışarı çıkaramıyorum,mont giymeyi,ayakkabı giymeyi reddediyor,zor bela giydirip çıkarsak bu defa dışarda yürümeyi reddediyor ,el tutmuyor,arabaya binmeyi de reddediyor dememe gerek yok sanırım
Bir yere gidecek olsak,arabaya binsek arkaya oturmayı reddediyor,önde kucağıma oturmayı reddediyor,babasinin arabayı kullanmasına izin vermiyor.
Yanında TV izleyemez,telefon kullanamazsınız krize girer,eskiden o uyuyunca annemi arardım,artık uyumayi da reddediyor.
Her şeye ,yemin ederim her şeye itiraz ediyor ve artık bu beni bitiriyor.
O kadar sabrım tükendi ki ona herhangi bir zarar vermemek için kendimi odaya kilitledim,yazmasam kalbim patlayacakti,ağlaya ağlaya leş bir anne olarak çocuğumu buraya şikayet ettim .
Arkadaşlar beni linçleyin.Gercekten lincleyin..