Merhaba hanımlar ben 3.ayda rota yaptırdım yavrum sonra emmemeye başladı arkasına kanlı kaka ve süt alerjisi oldu 5.ayda 2.dozu dr. Yapmayalım bu ay dedi şimdi 7.ay yogurt falan yediriyorum kan yok ama mukus ve köpüklü kaka var doktor artık yaptırın dedi kararsızım ne yapmalı yaşayan var mı