dalpsmom Doğum günü yaklaşıyor, bu yaza evlenecek. Çeyiz derdinde ☺️ Hediye olarak ne almalıyım? Borcam demek yasak 🚫 🤓
Ballilokmam11 dalpsmom kendisine sorun bence ihtiyacı doğrultusunda alabilirsiniz pike takımı felan olabilir
kaderbilge dalpsmom ikili eşiyle fincan veya kupa alabilirsiniz Çay seti Pasta takımı trendyolda uyguna ve çok güzelleri var
papatyam-34 dalpsmom benim arkadaşım çeyiz yaparken ben hediye olarak 6 kişilik kahvaltı takımı almıştım çokta beğendi kahvaltı takımı almamıştı onu bir dertten kurtarmış oldum 😂 Sizde kahvaltı takımı veya pasta tabağı setleri var fanuslu kurabiyelikli falan o tarz bir şey alabilirsiniz kahve fincan takımı da alabilirsiniz
keremikonunnannesi Ooo bence çeyiz için alınacak seçeneklerin bol. Bardak seti, tv battaniyesi, sunumluk, kahve veya çay fincanları, banyo paspası, şık dekoratif ürünler… seçenek bol bence bütçene göre bir tanesi olur
nbanba Kirli sepet,banyo paspas,havlu takımı,mutfak robotları olabilir,Kahve fincanı,pasta takımı,baharatlık vsvsvs çok seçenek var.