denizalismom Sukut eşiniz çalışıyorsa ona yatar . Sizin banka hesabınız varsa size yatar yoksa PTT den alabilirsiniz
eymen6_9 Sukut benimki eşim benim e devletimden başvuru yaptı erkek covuk için 300 kız çocuk için 400 verdiler toplam 700 eşim benim hesabımdan benim kartıma aktardı onu nasıl yaptı bilmiyorum ama
urasmom6 Sukut doğum parası sosyal yardımdan başvuruluyor ilk çocuk için 300 tl PTT ye adınıza yatırılıyor. Birde süt parası var eşiniz yada sizin hanginizin sigortası varsa başvuru yapmadan direkt PTT ye adınıza yatıyor 800 tl
urasmom6 Marfa_marfusha yok mesaj falan gelmiyor biz e devletten bakıp görmüştük süt parası yazınca çıkıyo. Parayı 2 ay boyunca çekmezseniz geri iade oluyo bizimki öyle oldu alo170i aradık tekrar yatırılmasını istedik
mavili_kelebek Siz doğum öncesi çalıştıysanız izne ayrıldıysanız 30 bin yatıyor. Süt para 800 tl gibi birşeydi birde çocuk parası 400 tl küsür yatıyor. E devlet üzerinden takip edebilirsin.