bir kaç gün adetimi ertelenen lazım bu ilacı aldım , eczacı sabh öğle aksm al dedi , ben sabah akşam aldım dün başladım ama anlamsız bir sinir var üzerimde bir hassaslık yani normalmi kullanan varmı yada bir önerisi olan şişkinlik vs yapiyormus önlemek amacıyla ne yapabilirim