Ben öğretmenim, haziranda doğum yaptım. Doğum sonrası izinlerim yaz tatiline gitti. Eylülde yeni dönemde 1 yıllık ücretsiz izne çıktım. Bir sonraki eylülde tekrar çıkmayı düşünüyordum 2 yıl ücretsiz izin kullanacaktım. Ama şimdi seneye eşimle saatlerimizi ayarlayarak ortak bakma durumumuz oldu. Sabahtan eşim bakacak ben gelene kadar (çalışma saatim 9-1 ya da 9-2 şeklinde olacak) ben geldikten sonra da eşim okula gidecek. Bebeğim de o zaman 15 aylık oluyor. Eşimle birlikte bakacağımız için farklı biri bakmayacağı için olur diye düşünüyorum ama bazı endişelerim de var bebeğim benden 5-6 saat ayrı kaldığında nasıl olur aramızdaki bağ zedelenir mi mutsuz olur mu bunlar geliyor aklıma. Siz ne zaman başladınız nasıl bir süreç yaşadınız