Merhaba günaydın güzel anneler rahatsız ediyorum kusuruma bakmayın lütfen size birşey sormak istiyorum kızım suan 4 yaşında yemek yiyecegimiz zaman bana anne okulda yedim çorba içtim yemek yedim diyor ama öğretmenine sorduğum da okulda yemek yemiyor evde çorba içtiğini yemek yediğini söylüyor vs dediler ama ne okulda ne de evde yemek yetmiyormuş bizi kandirip yalan konusuyormus bunu nasıl duzeltebilirim nasıl yedirip ya da yalan söylemesini engelleyebilirim sizdede böyle olan var mı