Güzel anneler ne durumdasınız. 6 ay 9 günlüğüz. 6 ay bize gümbür gümbür geldiiiii. Bagırarak çığlık atarak ağlamalar, zaten sıkıntılı olan uykuların iyice gerilemesi , uykuya dalmada zorluk, saat başı uyanma, kendini geri geri ittirme, bir andan huzurluk olmaya başlama daha neler neler. Amanın amanın gittikçe zorlaşıyor bu süreç. Siz ne durumdasınız 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️