tko doğum şekliyle değilde daha çok emzirmeyle alakalı bu durum sanırım. Emziren anneler daha geç oluyor. Ben sezeryan oldum ama bebeğim meme reddi yaptı. İki aydan sonra tamamen bıraktı ve ben düzenli adet olmaya başladım. 3. Ve 4. Aylarda aynı gün oldum kısacası. Onun öncesinde kısa kanamalarım oluyordu temizlenme kanamasıydu onlar.