Merbaba anneler..oglumla neden kaygilarim.bitmiyor anlamiyorum.surekli onu takip ediyorum mesele birsey diyecek anne ooo baba gitti oo agzini bi garip.yapiyor bazen 2li 3lu cumle kendi ifade edeceginde kullanir..mesela baba bak oyunca gibi..sizin cocuklarda bazen bu sekilde konusuyormu..