arasbek bizimkinde öyle avent aldım bide lansinoh ikisinide aldım denedim emzikte biberonda tutmuyo damaklarıyla ısırıyor. Meme ve mama gideceğiz. bugün doktor aç bırak dedi bişey olmaz bi kaç saatten dedi. Aç kaldı epey sonra verdim almadı ağladı biraz sakinleştirdim, tekrar verdim almadı yine 3. Aldı artık 90ml mama içti. Açlık belası iyice acıktırın ve alternatifi olarak meme vermeyin ben vermedim alışması lazım işe başlıycam bende.