moonlight61 Kızlar bebeğim 4 aylık ve ben çok pişman oldum otomatik ana kucağı almadığım için bebeğim hamakta sallanark uyuyor ve sallamayı bırakınca uyanıyor. Otomatik hamak oluyor mu bana akıl verin lütfen çok yoruluyorum uyuyamıyorum nasıl yapabilirim
tazecikanne45 moonlight61 bizde aynı durumdayız sallanan beşiğimiz var ama malesef hamak istiyor. Ama sallanan hamak yok. Eşimle dönüşümlü sallaya sallaya uyutuyoruz. Hatta şuan sinir krizi geçirdim artık. 10 saat bi çocuk sallanır mı diye. Benim de gücüm bitti 😞
Leylaa_ moonlight61 kaç aylık . Sallayarak uyutmak çok saglikli değil beyni sallanıyor sersemlikten uyuyor aslında bayılıyor. Sizin içinde bebek içinde bırakmanız daha iyi bir kaç zorlanacaksınız sonra iyi ki bıraktım dersiniz
16momm moonlight61 yol yakınken bırakmaya çalışın büyüdükçe bırakmak daha zor hemde çocuk içinden atlamaya çalışacak daha zor olacak
moonlight61 tazecikanne45 günlerdir baş ağrısı çekiyorum sallamaktan benim için dışına çıktı ama ancak öyle uyuyor normal hamaginiz vad mi
tazecikanne45 moonlight61 evet normal hamakta sallanıyordu sinirlendim bugün kaldırdım sabahtır uğraşıyorum 1 uyumayacak 2 uyumayacak eninde sonunda alışacak
16momm moonlight61 uyku rutinleri uyguluyor musunuz saatleri takip ediyor musunuz uykusu geçe kaldığında ya da erken yatağa götürdüğünde de direnme oluyor tam saati takip Edip beşiğe bırakıp elinizle poposuna pat pat yapın piş piş diye söyleyin üç gün falan bu şekilde devam edin zaten ilk zaman çok ağlama olması normal ama bazı bebekler sakin karşılıyor ağladığında kucağınıza alın sakinleşince tekrar bırakın böyle böyle yaparak alışacaktır ilk zamanlar benim de çok zor oldu 1 saati geçtiği oldu uyumadığı zamanlar oldu ama zamanla adapte olur