Kizlar bebegim geceleri asla uyuyan bir bebek değil 6 ay 15 günlük şuan, akşam 10 dan 11 den bazen gece 1 den sabah 6 ya 7 ye kadar ayaktayız,sabah 6 bucuk 7 gibi uyuyor oglen 2 veya 3 gibi kalkıyor tabii o zaman diliminde aciktigi icin kalktigi oluyor emziriyorum uyumaya devam ediyor. Ne yaptıysam bu duzeni geceye çekemedim tersine ceviremedim.Bazen çıldırıyorum artık, uykusu olduğu halde uyumuyor kollarıma alıyorum evin içinde gezdiriyorum o şekilde uyutuyorum , uyuyor 2 dk sonra gözlerini açıp kalkmaya çalışıyor kendini geriye doğru atıyor ve bazen sesim ister istemez yükseliyor, ayakta duracak halim yok artık ve çok yoruldum bu durumdan dolayı, yaklaşık yarım saat önce uyudu, öncesinde baya bağırdım artık eşim de yaptı o hatayı kızım çok ağladı esimin kizmasindan dolayı, uyuduktan 5 dk sonra su içmek için mutfağa gittim normalde de anne diyen bir bebek kızım. İçin için ağlayarak ve anne diyerek korkarak uyandı kucağıma aldım öptüm sakinleştirdim, özür diledim ama kucağıma alır almaz uyudu tekrar, hala uyuyor ama çıkardığı seslerden ve yüz ifadesinden henüz korktuğunu anlayabiliyorum , ve çok kötü hissediyorum şuan, dişimde 1 haftadır geçmeyen bir ağrı var ve yüzüm komple şişmiş durumda dişim yüzünden bu sebepten dolayı zaten gerginim minicik bebeğe bağırdım affedemiyorum kendimi ,sizce soğur mu benden veya uzaklaşır mı , hiç iyi değilim 😔😔😔