Kbrrrrr Kızlar 2 ay 25 günlük kızım var uyurken kafasının değdiği yer terliyor ve kafasının arka kısmı biraz sıcak ateşi yok ama. Uzun zamandır böyle. Sizde de böyle bi durum var mı ?
Bellabells Kbrrrrr oğlum 4,5 aylık.dediğiniz gibi kafasının ön tarafı değil ama arka tarafı çok sıcak.bunun normal olduğunu duymuştum.terleme de bizde çok oluyor. Özellikle emerken ve uyurken. Bunun da reflüden yada d vit eksikliğinden olduğunu duydum.
Laayla Kbrrrrr gece 2 kez üst değiştiriyorum sabaha yine sırılsıklam kan testi verdim pazartesi sonuçları göstericem siz de bi gösterin doktora
LeoBebek Kbrrrrr ya ev çok sıcak ya siz çok giydiriyosunuz aynı hatayı bizde yaptık evin 22 dereceyi geçmemesi iyi olur dedi dr. Ve onu da ince giydirin kendimiz yorganla yatıyoruz o incecik atlet ve tulum ama doğrusu buymuş şimdi çok daha uzun ve huzurlu uyuyor o üşür düşüncesini kafadan atmak lazım üşümüyolar bizim gibi aksine biraz serinliğe ihtiyaç duyuyolar
Eyluldilek6044 Benim kizimda 3 aylikken basladi terlemeye. Halen devam ediyo 5bucuk aylikyiz. Cok terliyo.
yas_emin3467 Benim oğlumda da oluyor. Doktor genetik ailede çok terleyen vardır birde üşümesin diye çok mu kalın giydiriyorsun dedi.
Baharbicen Kbrrrrr bizde hala ayniyiz 6 aylik olduk kafasi yaniyor doktor normal demisti emerken terliyor genelde kafasi