Mutfak çok küçük hem bulaşık hem çamaşır makinesi konulmuş
Ama fırına yer yok
Çamaşır makinasını çıkardık fırını koyduk
Koridor aşırı dar en fazla koridora koyabilirim ama asla istemiyorum d2 balkon var ikisi de açık balkon iyice şaştım banyoda küçük
Balkonu mu kapattırsak orda bozulur mu ki