Normal de çok cesaretli olan bebeğim, geceleri uykusundan uyanıp perdeye bakarak avazı çıktığı kadar ağlar, gündüzleri veya geceleri yataktan inmeye korkar ki normal de beni bazen uyandırmaz oyun odasına gidip oyun oynardı tek başına (ben sese uyanırdım. Uykum biraz ağır. Hemen konuyu başka yere çekmeyin diye açıklıyorum) yani bi ses duysa kapı sesi gibi mesela hemen koşup yanıma gelir hih yapar kendi kendini korkutur. Çok düşündüm neden oluyo diye bir yer de yanlış mı yaptım diye düşünüyorum ama bulamıyorum. Öyle kızan bir anne de değilim. Elbette kızmalarım oldu olmadı değil ama çok değil toplasan 5 kez falandır. Acaba kızmalarım yüzünden mi yoksa sizin bebişler de böyle mi? Doktora soracağım gittimiz de ama randevumuza daha var bu yüzden ilk sizinle sohbet edip en azından aklımda fikir oluşsun diye düşündüm 🥰 şimdiden teşekkürler ❤️