Merhabalar arkadaşlar
Bebeğim şuan 6 ay 10 günlük
Ek gıdaya doktorumuzun tavsiyesiyle 5 ay 20 günlükken başladık. Bebeğim 4 buçuk aylıkken bir alerji oldu tüm sırt ve göğüs karın bölgeleri kızardı kabarcık kabarcık olmustu sonra doktorumuza gittik üst alerjisi deil bu yediğin bir şeyler dokunuyor dedi ve bir sürü yiyeceği yasakladı. Ve locoderm adında kortizonlu bir merhem verdi 5 gün sabah ve akşam günde 2 kez kullanmamı söyledi. Kullandım geçti gibi ama yemediğim halde yine ara ara devam etti bu alerjileri şuan o kısımlar hala kaşınıyor ve kuru döküntüler. Simdi de kuru öksürük var dosdoğru uyumuyor. Stres oldum bir türlü iyileşmiyor . Doktor alerji testine gönderirim geçmezse ama onda bile tam sonuç alamazsınız dedi. Sizin başınıza bu gibi bir şey geldi mi ve n’aptınız ?
Acil desteğinize ihtiyacım var . Hayırlı kandiller