Biliyorum daha yolun çok başındayım ama 4. Aya girdiğimizden beri başıma gelmeyen kalmadı diye düşünüyorum. Meme reddi, biberon reddi, gaz sancıları, sürekli ağlama, damak kaşıntıları ve aklınıza gelen çoğu şeyi yaşadık. Bebeğim ve benim için çok zor bi dönem. 5. Aya giriyoruz hâlâ aynı şeyler. Babasının dünya umrunda değil. Böyle bi adamdan nasıl çocuk yapmışım şaşırıyorum. Yoksa o da mı lohusa anlayamıyorum. Bu dönemlerde sizin işinizi en kolaylaştıran şey ne olmuştu biraz anlatın da deneyeyim çok yoruldum. Kandil gecesi diye namaz kılmak istiyordum kolumu kaldırmayı bırakın gözümü zor açıyorum 😔😔