selinkumsal10 En başından beri aynı mama aptamil ile devam ediyoruz fakat bu son kutuyu alıp vermeye başladığımdan beri bebeğimde biberonu içerken iştahsızlık ve çekerken kıvranıyo resmen alttan da gaz çıkarıyor
mireva selinkumsal10 mamasının içine az 🤏 da olsa zeytinyağı damlatın ben öyle kullandım gaz sorunu olmadı ama sürekli her mama da değil
melenbeg İçerken gaz çıkarması normal benim bebeğimde yapıyor fakat isteksiz emiyorsa kıvranırken de gaz çıkıyor olabilir 😂dönem dönem oluyor iştahsızlık diş çıkarma döneminde özellikle ama geçiyor bir hafta sonra felan