sleepnessnami ilk gün biraz ağladı sonra bitti. Ama ben önceden yaklaşık 2 3 aydır hazırlamıştım. Oğlum büyüdüğünde memeler ekşiyecek diye. Ne zaman birakacaksin deddigimde memeler eksiyince diyordu. Sonra bir gun karbonat sürdüm sabahtan. Oğlum memede bir acı var ekşimiş olabilir mi abi mı oldun acaba bı emer misin dedim .o da ekşimiş dedi. Sonra abartılı bir şekilde sevindim oğlum abi oldun yasasiiiin büyüdün artık baksana diye. O da aaa büyüdum artık kaykaya binebilirim, paten surebiliriiiiim dedi hopladi zıpladı. Gün içinde tadına bakmak istedi her istediğinde sürdüm karbonati asla emme diye reddetmedim. O gün akşam uyuması uzun sürdü ağlamadı ama uyku saati sarktı müzik dinleyerek uyudu. Gece uyandı meme istedi. Önce büyümustun dedim o da ben emmek istiyorum ama dedi. Ben de yine karbonati sürdüm yine emip bıraktı. Ertesi gün teklif etmedi. Sadece laf arasında bı meme dedi o zaman da eksimisti bence hiç mideni bozmayalım gel en sevdiğin kitabı 9kuyalim gel şunu yapalım diye dikkat dağıttım. Tam 3 hafta oldu şimdiye kadar. Gece dediğim gibi bir çiş saati var ona uyanıyor onu saymazsak şu an bı 4 gibi uyanması var. Onun da ayrı yatmaya baslamamizla alakalı oldugunu düşünüyorum