melislinaa benim iki çocuğum var böyle çocukları rahatsı edecek şeyler giymesine çok karşıyım süs için o yüzden biri 5,5 yaşında biri 7,5 aylık H&M de alt üst takımlar oluyo set halinde düz işte kışlıkta oluyor yazlıkta 5 li alıyorum büyüğe küçüğe de 3 lü aldım o kadar kullanışlı ki eşofman gibi de değil tam yani spor duruyor yıka yıka giydir mis gibi gram bişey olmuyor hemde o kadar rahat ki zenginde bi duruşu oluyor ben böyle fazla üstlerinde logolu yada ayıcıklı arabalı vs sevmiyorum böyle daha cool oluyor tabi kızım olsaydı napardım kesinlikle o kadar güzel taytlar var ki tayt bol sweat giydirirdim hem rahat hem tarz olurdu bilmiyorum ben onlara pantolon vs giydirince daralıyorum sonuçta onların rahatı herşeyden önemli geliyor bana 🥹