hsr4_2 benim bebeğim de geçen ay sadece 360 gram almıştı 1 ay boyunca bende çok üzüldüm doktor mama takviyesi vermemi söyledi sütün yetmiyor olabilir mi dedi aslında ben yettiğini düşünüyordum ağlamaz mı aç olsa dedim her bebek ağlamaz dedi. Neyse sağın falan yaptım gerçekten de az çıktı bi süre mama verdim ama sütümü arttırmak için elimden geleni yapmaya çalıştım, öncelikle sık sık emzirmeye başladım her mıkırdandığında ağzına meme verdim, ikinci olarak lacmix diye bir süt arttırıcı takviye vitamin kullanmaya başladım, üçüncü olarak da bol su tüketmeye çalışıyorum ve dut kurusu incir hurma vs yemeye çalışıyorum. Yarın doktora gideceğiz ama oğlum kilo aldı. Yani sık sık emzirin sizde o zaman ön süt son süt hepsini almış olur insan emzirince ne kadar içti bebek göremiyor o yüzden hep hata yapıyoruz o yüzden sık sık emzirmek en azından bebek 6. Aya gelene kadar önemli bence birde bunları deneyin isterseniz ayrıca bi süreliğine mama verebilirsiniz bence sıkıntı etmeyin ama mamayı tavsiyem enjektörle falan verin yada kaşık biberon ile meme reddi falan olmasın Allah korusun