sehna Benim 2. Normal doğumun oldu çok şükür ama. Görüyorum ki rahîm sarkması dikiş tutmaması gibi şeyler duydum tedirgin oldum ve sanki benim dikişim açılmış gibi hissediyorum hangi doktora muayene olcam hamileyken gittiğim kadın doğumcuma mi
sehna senuska beni zaten gece doğum yaptığım için sevk ettiler oraya gidemem iki çocuğum var uzak sart değil bence ona gitmem zaten muayene alt üstü
sehna cLearQueen aynı şey gibi olur dimi hani doğum zamanı açılma varmı diye bakiyolar ya onun gibi kısa mı sürer acaba çokda utanıyorum ama içimde ukte kaldı bi muayene.ilsam iyi olcak
musicianmoms sehna herhangi bir kkadın doğumcuya gidebilirsin. Ben de öyle evham yaptım dikişlerim ilk doğuma. Göre çok zoe geçti çok ağrı acı çektim, bir tarafı açılmış hissediyordum. Ddoktora gösterdim sorun yok dikişin düğüm tarafını hissediyorsun sen dedi
yaskoy sehna ben bugün gittim çok kısa sürdü. Açılmaya bakar gibi bakıyor ama daha kısa sürüyor ve acımıyor
cLearQueen sehna yok direkt vajinal muayene gibi bakarlar bence. Bisey yoktur insallah ama git icin rahat etsin
sehna musicianmoms aynen bende öyle çok zor ve acılı geçti aynen dediğiniz gibi sanki düğüm var gibi ondan korktum