krcqzm Memeyi ağzına verdikçe basıyor yaygarayı çok ağladı uyudu fakat dayanamadım aç yatmasına eşime mama aldırdım verdim hata mı ettim gece olduğu için doktorumuza da danışamadım ..
gzdcpn krcqzm Gazı olabilir yüksek olasılık..Böyle durumlar için bi süt sağma makinesi edinmenizi öneririm,bazen gaz hastalık vs durumlarda memeden ememeyince sağıp vermek en güzeli oluyo..Mamaylada doymustur arada birden bişey olmaz sıkmayın canınızı..
Madamehappyyyyy krcqzm Diğer kişinin söylediği gibi anne sütü mamadan daha değerli sütünüz var ise en azından kendi sütünüzü sağıp verin. Vicdan azabı da çekmenize gerek yok en azından şuan aç olmadığını biliyorsunuz.
gzdcpn krcqzm Ayrıca neden hata olsun benim bebeğimde hem emiyo hem mama yiyo bu kötü bişey diilki..yeter ki benekler sağlıklı olsunlar..