2Minnosannesi öncelikle geçmiş olsun.Ben eczacıyım canım ilaçların %99 unda emzirirken kullanmayınız diye bir ibare bulunur.Bunu firmalar üzerinden mesuliyeti atmak için prospektüse yazarlar ama emzirirken kullanılan bir çok ilaç vardır bu yazı yazmasına rağmen.Biz eczacılar hamile ve emziren annelere minoset tb ve parol tb dışında birşey oneremeyiz.Doktorunuz uygun görmüşse gönül rahatlığıyla içebilirsiniz.😇 Şuan bende grip oldum ve emziriyorum augmentin tb verdi doktor antibiyotik normalde bizden hamile yada emziren anne istese sakıncalı görürüz ama doktor okey verdiyse sorun olmaz,şuan kullanıyorum şükür bi sorun yok 🙂