meliiii Bebeğim iki aylık bugün rotavirüsü ağızdan, iki tane de bacağından aşı oldu şuan ateşi var kaç derece olursaa ne yapmalıyım 37-38 arası değişiyor şuan
oziii1 meliiii 38 derece ve üstüne çıktığı an direk bezle bırak ve meme emiyorsa bol bol emzir başka yönetimi yok. Bir iki saate düşecek ateşi emzirirseniz. Ateşi düşünce orta kalınlıkta giydirip bir battaniye ile yatırın
meliiii oziii1 akşam 38 bucuga kadar çıktı ateş düşürücü verdim üstünü çıkardım ince bişey attım öyle uyudu o şekilde de hep 37 ydi hala da 37 ince tulum giydirdim bu sefer soğuktan hasta olmasından korkuyorum
badesmommy meliiii bizim de öyleydi gece 38 öğlene kadar 37 altına düşmedi 24 saat geçer geçmez duş aldırdım herşey normale döndü
Melovealp Hiç korkma aşı ateşi 38 i geçmez,geçerse aşıdan değildir.Az bi ateş düşürücü ile geceyi rahat geçirir.Hemende geçer.Rota aşısından sonra 1 veya 2 kere sulu ve köpüklü kaka yapabilir onun içinde endişelenme arkadaşım.
meliiii Melovealp inşallah yanilk çocuğum korkuyorum üstü nde bişey yoktu gece usutmesinden korkuyorum bu sefer evet o şekilde kaka yapıyor ateşi şuan 37 yine ateş düşürücü vereyim mi
Melovealp meliiii 37 derece ateş korkulacak bir ateş değil ,38,5 dereceden sonra sıkıntı.Ama 2 aylık bebek bünyesinide bilemiyorum şuan durumu nasıl?