moommyyyylik O kadar çok emiyordu ki 4-5 bazen daha fazla uyanırdı emmek için. Asla emdeden uyumak istemezdi,ilk olarak gündüz emzirmeyi bıraktım sonra gece yatış saati emzirdim her uyandığın da saate baktım 4 kez uyanıyorsa 2 kez emzirmeye başladım sonra 1 e düşürdüm o ara uyandıkça bazen ağlayarak uyuyordu yanıma alıp sarılıyordum bazen ise eline su veriyordum. Tam 15 aylık olunca direk bıraktım uyandıkça su verdim uyudu. İlk uykuya dalış ise yanımıza aldık hadi uyku vakti diye sulugunu verdim onunla uyudu,uyuduktan sonra ise yatağına koydum.ilk zamanlar çok zor oluyor vicdan azabı çekiyor insan. Ben hala aklıma geldikçe acaba yeteri kadar emzirmedim mi diye düşünüp üzülüyorum.