vesiley03 grip nezle vs bir hastalıktan olabilir bir doktora gösterin isterseniz ciğerlerini dinlesin ciğere inerse çok sıkıntı oluyor antibiyotik gerekiyor ama ciğere inmediyse bol bol burun temizleyip ciğere inmesini engellemelisiniz her yıkandığında bebeğim 2 haftalıkken hasta olmuştu 1 ay burnunu açtık günde 15 kere açtık bazen ama ciğerlerine inmeden atlattık şükürler olsun biz envai çeşit ürün denedik en son bayb vac var süpürgeye takıp kullanılıyor ondan memnun kaldık hastalık döneminde hayat kurtarıyor ama hastalık yok sadece normal tıkandığı zaman wee baybnin sarı bir tane aspiratörü var onu kullanıyorum bazende chicconun pompasını eğer ya serum fizyolojik sıkıp 20-30saniye bekliyorum burun kenarlarına masaj yapıp öyle çekiyorum yada aynı anda hem serum fizyolojik sıkıyorum hem çekiyorum