rozeriin ya gülmeyin ama benim elimde aylarca geçmeyen ilaçlara rağmen azalmayan siğiller vardı. Güllü Yasin kitapları var ya. Bi gün içinde siğil ve temre duası na denk geldim. Siğilin etrafını tükenmez kalemle çizin üzerine de duayı 7, 9, yada 11 kere okuyun diyordu. İnanarak bunu yaptım ve inanın ki döküldü gitti siğiller iz de kalmadı . Kardeşim de uyuyordu ona da uyurken yapayım dedim etrafını çizerken uyandı ben inanmam yapma vs dedi duasını okudum ama onun geçmedi. Herkes inanarak yaparsan olur dedi sonradan. Benim maceram bu şekilde bence son çare yaktırmayı düşünün