Gonca34 bebek aç olduğu için uyanmıyor ki :)) emerek uyuyorsa vay halinize, büyük kızım öyleydi. Maalesef destekli uyuyan bebekler(emerek, sallanarak, bizim gibi emzikli ve aspiratör sesiyle 😂) uyuyan çocuklar sık sık uyanıyor. Desteksiz nasıl uyutulur onu bilmiyorum. İkinci kızım dört buçuk aylık maalesef ben de destekli uyutuyorum ama emererk değil yarım saatten daha uzun sürüyor uykuları. Allah kolaylık versin hepimize.