Kızlar iyi geceler. 18 aylık kızımın kilosu 9.600 gram ama çok güzel yemek yiyen, meyveleri şapır şupur tüketen, yemek reddetmeyen biriyken son 1-2 aydır sürekli seçmeye başladı. Ağzını kapatıyor, yemek uzatınca kızıyor. Çok zor yemek yediriyorum.Hergün farklı yapayım diyorum yine istemiyor. Aynı durumu yaşayan varmı Önerileriniz neler?