kubraa12 Merhaba oğlum 20 aylik grip olucak gibi, udi hindiyi duydum kullanan varmi aranızda varsa kac damla ne şekilde
Cananne12 kubraa12 hastalık döneminde bir çay kaşığı veriyorum, bize iyi geliyor, tabi yine doktorunuza da danışın
maviev35 endoplazmikretikulumiste evet içiriyorum. (Geniz eti olan kızıma da damla olarak burnuna damlatıyorum.)
Sumeyyebaglan Ben hastalik doneminde yada hastalik oncesi burnuna damlatip bi cay kasigida iciriyorum
maviev35 Cananne12 evet kızımın geniz etinden dolayı geçmeyen öksürüğü vardı uyurken bile uyanırdı 3-4günde o öksürüğü kesti.
Cananne12 maviev35 Nasıl kullandınız? Benim oğlumda da alerji ve geniz eti var. Ağzı açık uyuyor bazen de horluyor
Sumeyyebaglan Cananne12 birer damla burnuna damlatin. Geceleri uyumadan oncede burnunu izotonik suyla temizleyin
maviev35 Cananne12 her gün burun deliklerine 1er damla damlatıyorum. Kesin çözüm için 21gün yapmak gerekiyormuş. Ben şimdiden çok memnun kaldım