bskrmzn 6 aya gircez bir hafta sonra şükür ki kolik bir çocuktu geçiyor hala gerçi kakasini 3-4 güne bir yapıyor ama gazi bir şekilde çıkıyor. 20 gün önce faan sonlandı arada masaj falan yapıyorum ama ilaç kullanmayı bıraktık kendi öğrensin diye hatta 5gunden sonra fitil kullanıyordum. Mama kullanıyor musun? Onun da etkisi çok sma optirio onu kullanıyoruz şimdi