Kızlar daha önceki başlığımda uçak korkumu anlatmıştım sağolunuz güzel tavsiyeler vermiştiniz,, ama o ölüm korkusunu aşamıyorum çocuğuma bakınca ağlayasım geliyor bir sürü şey geçiyor aklımdan bir daha göremezsem, bensiz boynu bükük büyürse, kim sever onu benim kadar diyorum kendi kendime,, suratıma her baktığında gözlerin doluyor bir daha göremeyecekmişim gibi geliyor ağır buhran geçiriyorum sanırım, görevimi iptal ettirip gitmemeyi bile düşünüyorum uçakta birşey olacak ölücem ve bir daha oğlumu göremeyecekmişim gibi geliyor ruhum daralıyor ben ne yaşıyorum biri anlatabilir mi