selinkumsal10 Bizim cuma günü sabah 2. Ay aşımız var cumartesi günü de spa randevumuz vardı acaba sorun okur mu ki hani suya girmemesi lazım deniliyor ya ama ertesi gün de olsa sorun olur mu ki acaba..
bebegimgeldi selinkumsal10 evet sorun olur verem aşısı sonrasi bize doktor 5 .Gün dus aldirabilirsin demisti ,
Kuzularinanasi selinkumsal10 2.ay asisi dgk baska asi olsa olurdu ama .verem asisi bu olmaz 3 gun su degmicek.ertelemeniz lazim spayi.riske atmaya degmez
gmz10 Ben olsam tarihini değiştirirdim, çünkü ikinci ay aşıları biraz zorluyor. Aşı yerleri de acıyıp yanabilir masaj vs yapılırken. Doktorunuza sorun yine de tabi ki.
belmasebil Verem aşısı sonrası hem 3 gün su değmeyecek hem de o kolu ağrıyacak fazla zorlanmamanız lazım spa hiç uygun olmaz. Daha keyifli olacağı bir zamana erteleyin bence
goktugunannesi33 selinkumsal10 CİDDİ enfeksiyon kapabilir kii 2. Ay aşısı en zoru en yan etkili olanları en az 3-4 gün banyo yapmaması gerekiyor kesinlikle iptal edin sağlık bu spaya elbet gider bir gün