canimoglum55 Kızlar dogum yapalı 3 ay oldu halen hemoroid skntm gecmeddi kabız oluyorum hep 2 günde Bi afedersnz ama çok zorlanıyorum dua ediyorum çıkmamak için wc ye bugün o kadar zorlandım ki ikindim Bi anda kasigima sancı girdi 1 saattir halen devam ediyor sancı sağ alt kasik başına gelen varmi sizce sebebi ne olabilir
aysegul_my canimoglum55 kasık ağrisi yaparmi bilmiorumda en fazla kanama yapaŕ yani sen kendini kastıysan belki ondan kaslarin gerildigi icin olmuştur ağri giren kasiğina masaj yap hemorid icinde doktor kremlee falan verir fayda ederdi yada kabizlik icin bi ilaç kullan vardi ismini tam hatirlamiorum
Madamehappyyyyy canimoglum55 Maalesef 20 aylık oğlum hala geçmedi. İyi gelenler aynısefa kremi,kantaron yağı.
bebegimin_annesiyim25 canimoglum55 aynı sorun bendede var muhtamelen kendini çok kastın ondan oldu canm benmde komple belden aşağım bildiğin aprıyo kastığım için çok zor bende artık dayanamıyorm doktora gidicem resmmen ağlıyorm 😔
zeynepoyku123 canimoglum55 Merhaba aynı sorun bende de vardı doktorlar ameliyat dedi ama ben sonra prof doktor buldum baya iyi bana ameliyat olmama gerek kalmıcağını bu kremi kullanırsam geçiceğini söyledi ve öyle de oldu çok şükür. O günden beri sıkıntı yaşamadım 8 yıl oldu. Reçetesini saklıyorum yine Laz’ı olursa diye sizinle de paylaşıyorum, eczanede bu kremi yaptırın inşallah faydasını göreceksiniz. Gliseril Trinitrote %0.05 Vazelin 5 gr Lanolin 5 gr Hazırlama preparat (Günde 3 kez makata sürülecek) eczaneye yaptırabilirsiniz
deryaboz Hemoroidin kremleri var procto kullanabilirsiniz doğum sonrası çok zor ah ahh neler çektim ben basurdan
canimoglum55 deryaboz gerçekten o kadar zorlanıyorum ki dua ediyorum bildiğiniz tuvalete cikmayim diye
ozge6609 Benimde oğlum 4 aylık oldu, aynı sorun bende de vardı en son dayanamadım 5 gün önce lazerle amelliyat oldum. Şu an daha iyiyim çok şükür. Dayanılmaz oluyor hiç çekme canım git doktora belki ilerlememiştir senin kremle geçer
26merve26 canimoglum55 fitil kullan canım hemoroid sönene kadar ben öyle yaptım valla yoksa çok kötü oluyordum bide doktorum hemoroid kremi vermişti oda yatışmasına iyi gelmişti
2cocukluana_ canimoglum55 canım gecmis olsun iki doğum yaptım ikisinde de doğumda ıkınma kaynaklı hemoroid oldum 3.5 aylık bebeğim şuan 1 ay çektim direkt fitil al o iyi geliyor bir de 1 kaşık zeytinyağı iç her gün bağırsağı yumuşatır bol su tüket ama kasik ağrısı yapmaz basur senin adetin baslayacak olabilir
26merve26 melmer kansuk diye bi fitil var eczaneden aşıp onu kullandım benim tuvalet düzeni 3-4 ay sonra düzeldi valla şimdi şükür sıkıntı yok yani o dönem benim kurtarıcım olmuştu
melmer 26merve26 şişlikler vRmıydı ve geçtimi peki bide ben onu bi kere denemiştim kaç dk sonra vcye çıkıyorsunuz ben 15 dk sonra çıkmıştım fitil erimemiş bile. Bagırsaklae düzene girdi derken hergün mü çıkıyorsunuz benim hemoroid bitanesi kan toplamış o çok agrıyo 3 ay oldu bi iyiyim bi kötü bıktım artık
kevs61 Bende de anal çatlak var doğumdan aonra çok kötü olmuştu. Kabız olmamaya çalışıyordum. Nerdeyse 3 ay boyunca pırasa yemeği bulgır pilavı yedim. Hemen her fün bu ikisini yaptım yaptım yedim. Kabız olmayıp kolay tuvalete çıktığım için baya rahatlamıştım.