Kızım 3.5 aylık. Abisi bu sene ilk kez okula gitti bu yüzden sürekli hastayız. 3 ayda iki kez hastalandı. İlkinde daha 50 günlük falandı sadece öksürük vardı. Bol emzirme önerilidi. Diğer hastalığında da burnu çok aktı öksürükle beraber balgamı çoktu. Ciğeri dinledi sorun yok dedi kan baktı o da temiz çıktı. Sadece nebülizatörde serum havası ver sırtına vur başgamı atsın dedi ama bu işlemi yaptım hiç işe yaramadı. Burnunu açmak yeterli. Emen bebekler gerçekten hemen toparlanıyor. Düzeldi çok şükür ama zor bi süreçti