Merhaba kızlar oğlum çok ateşleniyor hastaneye de gitsek ateşini düşüremiyorlar iki serum soğuk uygulama yapıldı ama düşmüyor doktor zature olmuş dedi yatıracaktı ama küçük bebeğim var diye yatırmadı devlete gitmiştim bu arada 2 tane antibiyotik verdi ben sabah 1 ini verdim 2 tane ayrı antibiyotik var korkuyorum 2 sini vermeye eşim az önce 2 sini aralıklarla verdi sonra karnım ağrıyor demeye başladı antibiyotik den dolayımıdır ateşi de yükseldi 40 a kadar çıkıyor soğuk uygulama yapıyorum 2 gündür mahvolduk gerçekten hastanedeyiz sürekli tekrar götürsem yatırırlarmı ki sürekli beni istiyor yanında 8 aylık bebeğim var kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim