Oğlum 18 aylık ve doğdu doğalı uyku problemi var. Gece hep çığlık ağlama krizi yasıyoruz %70 böyle yani sürekli ağlama hali nedenini bulamadık önceden alerjisi vardı geçti reflü vardı geçti. Diş dönemi olmasa da ağlıyor biraz pişpiş emzik kucak sakinliyor . Dalamıyor yani derin uykuya gün içinde de beni çok zorluyor hep kucak mızmızlık. Arada kızıyorum kendime hakim olamayıp bagırıyprum benim stresim ona mı geçiyor da uyumuyor böyle bir durum olabilir mi :((