Merhaba kızlar kızım 17 aylık emiyo son 2 aydır yemek yemiyo puskurtmeyi öğrendi ve ne versem piskurtuyo zorlarsam agliyo acikiyo sütüm yetmiyo huysuzlaniyo gece sürekli ac olduğu için emmeye uyaniyo bu huyu nasil unutturabilirim sizlerin yaptığı yöntemler varmi paylasabilirmisiniz beninlede