Merhaba hanımlar dişimi kanal tedavisi yaptırmıştım 2 sene önce bu hafta agrımaya başladı dişçiye gittim kanalı tekrarlayalım iyileşmezse çekeriz dedi penisilin grubuna alerjim oldugu için farklı bir antibiyotik kullanıyorum oda hafif kalıyo ne yazıkli bide parol içiyorum sadece emzirdigim için ama inanılmaz canım yanıyo dişim üstüne bişey değdiği an beynime şartel atıyo resmen sabahı nasıl edicem bilmiyorum çok kötüyüm tuzlu suyla gargarada yapıyorum ama banamısın demiyo söksem yeridir ya çeken bilir bu acıyı diyim size. Aranızda başına gelen ve bir fikri olan varmı